piątek, 4 stycznia 2013

przyjaciułki i ochydny gość

Madley }kuzynka
Syshy Dash   }koleżanka którą poznałam na konkursie plastycznym
Dashswag       }koleżanka którą poznałam na urodzinach kuzynki

Na pewno wiecie kto to jest bo prowadzą super bloga o mlp którego napewno odwiedzacie
ostatnio odwiedził ich wkużający gość jak wiecie a jak nie wiecie to .. zrobił im świństwo :
- włamał się na konto google Madley 
- opublikował ochydne posty które napisał
- skomentował chydnie niektóre posty
- zagroził że się włamie na inne blogi o mlp
-  wszedł na projekt i schrzanił cały wygląd ich bloga


Na szczęście dziewczyny sobie z tym poradziły i usunęły posty, naprawiły wygląd bloga, usunęły komentarze. Te dziewczyny są odjazdowe jeżeli nie byliście na ich blogu to to jest ich link
http://dashswaglife.blogspot.com/
Nie wiem jak wy ale mam ochotę się na tym chamie odegrać !!!
Nie wiem jeszcze jak ale to na pewno zrobię i pożałuje tego co zrobił i przeprosi ich i innych za swój ohydny błąd tylko potrzebuje pomocy do tego. Napiszcie   komentarz pod tym postem czy mi pomożecie mam nadzieje że się zgodzicie
chciał on wojny to będzie ją miał.
Z nami się nie zadziera !!!
 


 



aż się kucyki zbuntowały

2 komentarze:

  1. Sie wie, trzeba takiego chama przegnać!

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym, to okropne.

    A tak przy okazji zapraszam na mojego bloga w sprawie wyjaśnienia twojego komentarza: http://letsmagicbro.blogspot.com/2013/01/ta-zniewaga.html

    OdpowiedzUsuń