sobota, 1 września 2012

Rozmowa z fanką mlp

Witam dziś przeprowadzę wywiad z Gafire więc zaczynamy.
HEMA
Siema.
przeprowadzę z tobą wywiad z mlp.
Zgadzasz się?
Okey dokey lokey.
Jaki jest twój ulubiony kucyk z głównych bohaterek?
Twilinght Sparkle. Lubie ją.
 
A co najlepszego w niej widzisz?
Hehe po prostu zlałam się ze śmiechu jak oglądałam "Lekcja Zero" !
Nie obraź się ale ja wolę Pinkie Pie i Rainbow Dash.
Spoko. Moja przyjaciółka mówi że o gustach się nie dyskutuje. Ja tak teoretycznie najbardziej lubię Spitfire i Vinyl. A Twilingth lubię najbardziej tylko z mane6.
 
A co myślisz o Apple Jack?
Szczerze? Nic o niej nie myślę. Nie mam nic do niej ale nią zwracam na nią większej uwagi.  
Aha a jak je poznałaś tylko jak możesz to skróć  odp. 
Moja przyjaciółka gdy przeglądała kanały w TV i natrafiła na Mini Mini. Akurat wtedy szedł 16 odc. pierwszego sezonu. Zobaczyła scenę z yea i uznała że to jest przefajne. Następnego dnia opowiedziała nam to że ogląda mlp. Okazało się że moja długa przyjaciółka też ogląda kucyki a ja... zaczęłam się śmiać. później w domu postanowiłam obejrzeć jakiś odcinek. Tak z ciekawości i też uznałam że to jest przefajne. 
Za którą postacią nie przepadasz?
Eee... Chyba za WWT. Bez obrazy dla jej fanów.  
 
Czemu jej nie lubisz?
No dlatego że (bez obrazy dla jej fanów) to straszna szpanerka.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz